Bahrainin kansainvälinen rata, joka tunnetaan myös nimellä Sakhirin kansainvälinen rata, on huippumoderni kilparata, jolla järjestetään joitakin moottoriurheilun suurimmista kilpailuista. Tämä 5 412 metriä pitkä rata tunnetaan lyhyistä suoristaan ja hitaista mutkistaan, jotka vaativat ajajilta tarkkuutta ja vauhdin säätelyä pelkän kaahaamisen sijaan.