Rikosten vastaisen taistelijan haastepaketti #1
Nappaa tämä Rikosten vastaisen taistelijan haastepaketti, niin saat 6 AR-haastetta Batmanille, Nightwingille, Robinille ja Catwomanille. Tämä laaja haastepaketti tarjoaa lisäharjoituksia Freeflow Combat -taistelussa ja Invisible Predator -hiiviskelyhyökkäyksissä.