RIDE 5 - Season Pass
Nauti RIDE 5 -pelistä maksimaalisesti. Muista hankkia Season Pass, niin saat nämä heti kun ne tulevat saataville: - 33 fantastista pyörää - 6 uutta rataa - Credits Multiplier, jolla saat tuplasti krediittejä pelin edistymisen nopeuttamiseksi! Kaikki Season Passiin kuuluva sisältö julkaistaan helmikuuhun 2024 mennessä.