RIDE 5 - Racing Icons Pack
RIDE 5 - Racing Icons Packin sisältö: - Bimota BB3 (2014) - BMW S 1000 RR (2015) - BMW S 1000 RR - Racing Modified (2015) - Kawasaki Ninja ZX-6R (2004) - Suzuki GSX-R 1000 K5 (2005) - Rata: Estoril Racing Icons Pack ‑paketilla pääset ajamaan radalla, jolla on nähty monia ikimuistoisia kisoja: Estorililla. Tämän paketin pyörät ovat aidosti ikonisia! Esimerkiksi Suzuki GSX-R 1000 K5 uudisti käsityksen maksipyörän kyvyistä voittaessaan Superbike-maailmanmestaruuden vuonna 2005. Tai Bimota BB3, rajoitetun tuotantoerän 4-sylinterinen pyörä, jossa käytetiin vuoden 2014 parhaita osia, ja ikoninen 636 kuution Ninja ZX-6R, jolla Kawasaki varmisti paikkansa 600 Supersport -pyörien historiassa. BMW S 1000 RR tuo tarjolle terävän ja modernin muotokielen lisäksi moottorin, joka on parhaimmillaan korkeilla kierroksilla. Hallitse kisaa tällä urheilupyörällä ja sen Racing Modified ‑versiolla! Tämä ladattava DLC-sisältö on osa RIDE 5 - Season Pass -pakettia.