RIDE 5 - King of the Hills Pack
RIDE 5 - King of the Hills Packin sisältö: - Ducati Monster Plus (2021) - KTM 890 Duke R (2021) - MV Agusta Rush 1000 (2021) - Triumph Speed Triple RS (2020) - Vyrus Alyen (2020) - Rata: Stelvio Triumphin kruununjalokiveä Speed Triple RS -pyörää on päivitetty 3-sylinterisellä 150 hv:n moottorilla: se sopii täydellisesti serpentiineissä kurvailuun! Monster Plus on ennallaan: se tiivistää Ducatin brändin entistä minimalistisemmalla ulkoasullaan, kun taas KTM 890 Duke R, ”superskalpelli”, puolestaan tarjoaa loistavaa vakautta kaarteissa. Kaksi MV Agustan ja Vyrusin rajoitetun tuotantoerän mallia: Rush 1000 (jota valmistettiin 300 kappaletta) ja Alyen, jota tehtiin vain 20 kappaletta. Nämä kaikki ovat kevyitä, nopeita ja ihanteellisia pyöriä Stelvion kapeiden kaarteiden ja jyrkkien nousujen selvittelyyn – rata sai innoitusta kuuluisasta vuorisolasta. Valmistaudu uppoutumaan henkeäsalpaaviin maisemiin! Tämä ladattava DLC-sisältö on osa RIDE 5 - Season Pass -pakettia.