RIDE 5 - Free Pack 06
RIDE 5 - Free Pack 06:n sisältö: - BMW R 1250 R (2019) - Triumph Speed Triple (2005) Riko muotti Free Pack 06 ‑paketin avulla! Nykypäivän eloisien riisuttujen pyörien edelläkävijällä Triumph Speed Triple on kompakti, olennaiseen keskittyvä rakenne ja 1050 kuution kolmisylinterinen moottori. BMW R 1250 R suunniteltiin kiitämään kaarteissa – pyörä maksimoi 136 hv:n tehonsa minimaalisilla jarrutus-, kaarteeseen- ja kaarteesta-ajoillaan!