RIDE 5 - Born to Race Pack
RIDE 5 - Born to Race Packin sisältö: - BMW M 1000 RR - Racing Modified (2023) - Ducati 1299 Superleggera (2017) - Honda CBR 600RR HRC (2021) - Honda CBR 600RR HRC - Racing Modified (2021) - MV Agusta Brutale 1000 RR - Racing Modified (2021) - Rata: Vallelunga Kuten nimestä voi päätellä, Born to Race Pack sisältää moottoripyöriä, jotka rakennettiin nimenomaisesti loistamaan rata-ajossa, kuten Vallelungalla, yhdellä Italian nykyaikaisimmista radoista! S 1000 RR ‑urheilupyörään perustuva BMW M 1000 RR Racing Modified harppaa entistä pidemmälle suorituskyvyssään: hiilikuidun ansiosta se saavuttaa 314 km/h huippunopeuden. Äärimmäisen karsittu MV Agusta Brutale 1000 RR tarjoaa samaa 219 hevosvoimallaan 13 000 rpm:n kierrosnopeudessa sekä Racing Modified -mallin aggressiivisuutta, kuten myös 1299 Superleggera kaksisylinterisellä moottorillaan, joka tekee siitä yhden Ducatin väkevimmistä pyöristä, jota valmistettiin vain 500 kappaletta. Toinen harvinaisuus on Honda CBR 600RR HRC, jota myydään vain Japanissa; pyörä suunniteltiin erityisesti Supersport-sarjan kisoihin yhdessä vieläkin pidemmälle viedyn Racing Modified ‑versionsa kanssa! Tämä ladattava DLC-sisältö on osa RIDE 5 - Season Pass -pakettia.