RIDE - 2015 Top Bikes Pack 1
RIDE - 2015 Top Bikes Pack 1 DLC voit viilettää ympäri kappaleet 7 paras pyörä mallit valmistettu vuonna 2015, mistä arvostetuimpia valmistajia maailmassa, kuten Triumph, Kawasaki, Ducati, BMW, ja Yamaha!