Ride 2 Free Bikes Pack 9
"Uusi Street Twin yhdistää perinteet ja innovaation hienolla tavalla. Se on moderni tulkinta 1960-luvun ensimmäisistä Bonnevilleistä. Pyörän linjat ovat klassiset, mutta tekniikka on uusinta uutta, mistä on hyvänä osoituksena pyörän uusi korkean väännön tuottava 900-kuutioinen, 8-venttiilinen ja nestejäähdytteinen Parallel Twin -moottori. Perinteitä kunnioittaen pyörässä ei ole kierroslukumittaria, vaan kierrosnopeutta säädellään korvakuulolta. Erinomainen moottoripyörä kaikille puhtaiden linjojen ystäville, joille myös hauskanpito on tärkeää. Haluatko Street Twinin kaltaisen moottoripyörän, joka näyttää ja kuulostaa hieman ärhäkämmältä? Triumphin vastaus tähän kysymykseen myöntävästi vastanneille oli Brat Tracker Inspiration Kit -päivityssarja. Se sisälsi useita pyörän ulkoasua muuntavia osia, kuten perusputkien päälle asennettavat Vance & Hinesin äänenvaimentimet, uurretun mustan satulan ja mustat kahvat."