Ride 2 Free Bikes Pack 8
"Lisää talliisi kaksi uutta moottoripyörämallia hankkimalla ladattava Free Bikes Pack 8 -sisältöpaketti! Vuodesta 2006 asti valmistetusta F800:sta on julkaistu useita eri malleja, kuten F800R. F800R:n kuivapaino on 177, ja sen 8 000 kierrokseen minuutissa tykittävä moottori tuottaa 87 hevosvoiman tehon. Suorituskyky ja ajettavuus ovat erinomaiset sekä kaupunkiajossa että avoimilla baanoilla. Chris Pfeiffer käyttää F800R:ää stunteissaan juuri sen ainutlaatuisen keveyden ja tehon yhdistävien ominaisuuksien takia. GSR 750:n Z-päivitysversio perustuu GSX-R 750:n pienikokoiseen, kevyeen ja tehokkaaseen nelitahtimoottoriin. Kyseessä on nopea ja ketterä katteeton moottoripyörä. Suorituskyky on sporttipyörän tasolla, sillä 9 000 kierrosta minuutissa vääntävä moottori tuottaa 106 hevosvoiman tehon ja 80 Nm:n väännön. Mitä oikein odotat? Lataa ilmainen ladattava sisältöpaketti ja laajenna kokoelmaasi!"