Ride 2 Free Bikes Pack 5
"Lisää talliisi kaksi uutta moottoripyörämallia hankkimalla ladattava Free Bikes Pack 5 -sisältöpaketti! Katteettomien pyörien ja katupyörien ominaisuuksia yhdistelevässä minimalististen linjojen CB1000R ABS:ssä runko ja moottori ovat näkyvissä. 10 000 kierrosta minuutissa vääntävästä motista löytyy tehoja 125 hevosvoimaa. Lahjomattoman varmatoiminen kytkin ja vaihteisto ovat perinteistä Hondaa. Jos pidät luonteikkaista moottoripyöristä, joissa kaikki tärkeä on näkyvissä, CB1000R ABS sopii sinulle kuin valettu. F4 Mamba on saanut nimensä maailman myrkyllisimpiin kuuluvalta käärmeeltä – ja syystä. Tässä mallissa tehot on nostettu 166 hevosvoimaan. Erikoishiilikuidusta, magnesiumista ja hiilikeraamisista osista käsin rakennettu moottoripyörä painaa 20 kg perusmallia vähemmän ja saavuttaa yli 300 km/h:n nopeuden. Mitä oikein odotat? Lataa ilmainen ladattava sisältöpaketti ja laajenna kokoelmaasi!"