Ride 2 Free Bikes Pack 3
"Lisää talliisi kaksi uutta moottoripyörämallia hankkimalla ladattava Free Bikes Pack 3 -sisältöpaketti! Rajoitetun tuotantoerän RSV4 RF -mallia muistuttava RSV4 RR on saatavana erilaisina väriversioina, jotka on nimetty Monzan ja Mugellon kaarteiden mukaan. Replika, jossa on runsaasti mahtavia, aiemmin yksinomaan tehdasversiossa käytettyjä yksityiskohtia – moottorin ulkoisista kampikammioista monipuolisiin alustan muokkausmahdollisuuksiin. Vuonna 2011 julkaistaan yksi maailman kauneimmista erikoispyöristä: Mr Martini Ducati Flashback California. Pyörän kehityksessä otettiin lähtökohdaksi Ducati 1098R, josta pyörään jäivät sellaisinaan moottori, jarrut ja jousitus. Harley Davidsonin Fat Boy’sta ja Triumph Street Triplestä lainatut valot sekä Metzelerin Racetec-renkaat nostattivat tämän modatun moottoripyörän huippusuosituksi. Ruskeasta polttoainesäiliöstä ja etulokasuojasta helposti tunnistettava Flashback California on Café racer -malliksi muuntautunut aito supersportti."