Ride 2 Ducati Bikes Pack
"Tämä ladattava sisältöpaketti sisältää italialaisvalmistajan kuusi erilaista moottoripyörää nakuista sporttipyöriin! 1199 Panigale Superleggera 2014 Ducati valmisti tätä minimaalisen painon ja maksimaalisen suorituskyvyn yhdistävää moottoripyörää vain 500 kappaleen rajoitetun erän. 851 SP2 1990 116 hevosvoimaa 10 500 kierroksen käyntinopeudella tuottava Ducati 851 SP2 julkistettiin vuonna 1990, jolloin Raymond Roche dominoi superpyörien mestaruussarjaa! Monster 696 2014 Vuonna 1994 julkistetusta ensimmäisestä Monsterista tuli nopeasti maailman eniten myyty Ducati-malli. Sport 1000 Paul Smart 2006 Rajoitetun tuotantoerän Ducati 750 oli Paul Smartin mestaruuspyörä vuonna 1972. 748 1998 916:n kehitykseen olennaisesti liittyvä legendaarinen 748 on yhä edelleen suosittu sporttipyörä! 1098R 2008 Historialliset 916-, 996- ja 998-mallit toimivat Massimo Tamburinin innoituksena 1098R:n suunnittelussa, mikä näkyy pyörän omaleimaisessa ulkomuodossa ja sporttisessa tuntumassa."