Ride 2 Aprilia and Suzuki Bonus Pack
"Osta ladattava Aprilia-sisältöpaketti ja Suzuki-bonuspaketti, niin saat Suzuki Hayabusa 2015:n, Aprilia Tuono V4 Factory 2015:n ja 10 kypärää! Maailman kaksi suurinta valmistajaa, Suzuki ja Aprilia, antavat pelaajille tilaisuuden testata huippumallejaan: tarjolla ovat Suzuki Hayabusa ja Aprilia Tuono V4 Factory, molemmat vuoden 2015 alkuperäisissä väreissä! Suzuki Hayabusan nelisylinterisen moottorin ansiosta voit kiihdyttää nollasta sataan kilometriin tunnissa kolmessa sekunnissa – ja 200 kilometriin tunnissa vain 7,3 sekunnissa! Hyppää Aprilia Tuono V4 Factoryn selkään, niin pääset kilpailemaan pyörällä, jolla on voitettu Superbike-maailmanmestaruuksien valmistajasarja neljästi sekä Superbike-maailmanmestaruuksien kuljettajasarja kolmasti. Tarjolla on myös 10 kypärän paketti, joten voit erottautua vastustajistasi. Paketissa on tunnetuimpien merkkien malleja, joihin sisältyvät mm. Nolan, X-Lite, Suomy, AGV ja monia muita."