Rhythm of the Gods
Hallitse melodiaa tässä Kreikan innoittamassa rytmipelissä! Liity vahvimman kuolevaisen soturin, Lyrikin, tehtävään hallita melodiaa. Ratkaise ongelmat, joita kuolevainen valtakunta kohtaa, kun hakkaat ja lyöt tahdissa. Taistele erilaisia mytologisia hirviöitä vastaan, jotka aiheuttavat kaaosmaisen kuoron tehdäkseen vaikutuksen jokaiseen jumalaan, ja ansaitse oikeutesi haastaa heidät rytmitaistelussa. Toimi ajoissa ja paljasta jokaisen jumalan todellinen sävel vakuuttaaksesi heidät siitä, että sinulla on se, mitä vaaditaan. Muut ominaisuudet: Aikasiirtymä-tila: Jokin näyttää erilaiselta kuolevaisessa valtakunnassa. Haasteesta pitävät voivat suunnata tutuille poluille uudistetulla tunnelmalla. Ainutlaatuiset biittikartat: Selvitä perusvaihe avataksesi Jumala-tilan erityisen biittikartan ja haasta rytmin jumalat yksi kerrallaan. Nauti näistä nopeatempoisista rytmisistä taisteluista, jotka käydään säveltäjä Nathan Fitzpatrickin alkuperäisen koukuttavan musiikin tahdissa. Maraton-tila: Testaa rytminen kestävyytesi Maraton-tilassa! Katso, kuinka kauan kestät, ja hio taitojasi. Huippupisteet ja palkinnot: Seuraa parhaita pisteitäsi ja suorita erilaisia tehtäviä ansaitaksesi platinapalkinnon Helppo-tila: Etkö löydä rytmiäsi? Titaanit hiljentävät äänenvoimakkuutta. Haasta jokainen taso helpommin.