Reverie Knights Tactics
Vuoropohjainen taktinen roolipeli isometrisen ruudukon strategisilla taisteluilla, missä jokainen päätöksesi muuttaa tarinaa ja tapaa, jolla muokkaat hahmoja. Lähde matkalle etsimään Lennorienin kadonnutta haltiakaupunkia pelastaaksesi lähimmäisesi samalla, kun taistelet maanosaa kauhussa pitävää hiisiuhkaa vastaan! Johdata sankariesi joukkoa, joista jokaisella on omat erikoiskykynsä ja -taitonsa, minkä avulla voit kukistaa vihollisesi useilla erilaisilla taistelustrategioilla. Tutustu fantasiamaailmaan, josta löytyy syvällistä kartan ja skenaarioiden tutkimista. Tee se eeppisessä seikkailussa visuaalisen romaanin tyylillä! Valmista uusia esineitä ja lisävarusteita keräämistäsi aarteista ja käytä niitä taktisena etulyöntiasemana joka kertaa, kun muokkaat hahmojasi. Pääominaisuudet: ● Kaunis käsin piirretty taide: Huolellista monitasoista taidetta kynäluonnostelmista täysivärisiin kuviin. ● Valintavetoinen tarina: Tee useita valintoja tehtäviesi aikana, mitkä vaikuttavat tarinaan ja toisten hahmojen reaktioihin. ● Hahmonmuokkaus: Muokkaa hahmojen suoritusominaisuuksia, taitoja ja varusteita kykyjäsi parantaaksesi! ● Esineiden valmistus: Kerää voimakkaita esineitä maailmaa tutkiessasi ja löydä yhdistelmiä, joilla luot uusia esineitä. ● Tutkimus: Matkaa läpi kattavan kartan, avaa salaisia tehtäviä, ratkaise pulmia ja tutki skenaarioita sekä pahoja luolastoja! ● Jopa neljä sankarihahmoa: Hallitse neljää eri sankaria, joista jokaisella on omat erikoiskykynsä ja -taitonsa, jotka mahdollistavat useat eri taistelustrategiat. ● Taisteluvaiheet: Reagoi vastustajasi strategiaan ja kehitä täydellinen taktiikka jokaiselle kierrokselle, mikä haastaa sinut ennakoimaan tulevaa. ● Interaktiiviset taisteluskenaariot: Muokkaa taisteluympäristöäsi ja käytä skenaariotehosteita hyväksesi! ● Usea taisteluruudukko: Jokainen taistelu sisältää erin isometrisen ruudukon, mikä tekee niistä jokaisesta ainutlaatuisen kokemuksen.