Resident Evil: Deluxe Origins Bundle
Kaksi peliä, kaksi painajaista. Valmistaudu kokemaan suurimman selviytymiskauhupelisarjan alku uudelleen. Resident Evil: Deluxe Origins Bundle sisältää kaksi HD-tarkkuudelle remasteroitua klassikkoa – Resident Evilin ja Resident Evil 0:n – sekä kaikki Resident Evil 0:n vaihtoehtoiset asupakkaukset (yhteensä 8 ladattavaa asua). Grafiikka ja äänet on remasteroitu, voit valita nykyaikaisen tai perinteisen ohjaustavan, ja mukana on myös Resident Evil 0:n uusi Wesker-tila. Tämä paketti on paras mahdollinen tapa kokea pahuuden alkuperä!