Resident Evil 4:n riipus: Green Herb
Kaiken parantava voima – vihreä luojan lahja! Tämän vihreän yrttiriipuksen voi lisätä attaseasalkkuusi. Etu: lisää kunnon palautumista vihreistä yrteistä. Huomautus: Riipuksen voi vaihtaa minkä tahansa kirjoituskoneen Customize Case ‑valikossa. – Tätä sisältöä voi käyttää vain Resident Evil 4:n päätarinassa. Sitä ei voi käyttää maksullisessa Separate Ways -lisäsisällössä.