Resident Evil 4:n Leonin ja Ashleyn asut: Casual
Selviydy tyylillä näissä Leonin ja Ashleyn kasuaalisissa asuissa. Nämä asut päälläsi viholliset ovat niin hämääntyneitä yksilöllisyyden ilmaisustasi, että he eivät ehdi nähdä, miten hoitelet heidät pelistä! Huomautukset: – Asuja voi vaihtaa valitsemalla pysäytysvalikossa EXTRAS. – Tämä sisältö on saatavana myös osana Extra DLC ‑pakkausta. – Tätä sisältöä voi käyttää sekä Resident Evil 4:n päätarinassa että maksullisessa Separate Ways -lisäsisällössä.