Resident Evil 0 -asupaketti 4
Tämä paketti sisältää Rebeccan klassisen S.T.A.R.S. 1996 -asun alkuperäisestä Resident Evil -pelistä ja hänen ennennäkemättömän prototyyppiasunsa alkuperäisestä Resident Evil 0 -pelistä. Huom: Saatavana on myös kaikki asut sisältävä paketti – tarkista aiemmat ostot ennen tämän ostamista. Asut eivät vaikuta pelin pelaamiseen. Vaihda asua Status-näytön Personal-osan Suitcase-kohdassa.