Resident Evil 0 -asupaketti 2
Tämä paketti sisältää Rebeccan sairaanhoitaja-asun Resident Evil: Mercenaries 3D -pelistä ja Street Fighter Alpha 3 -pelin Cody-laina-asun Billylle. Huom: Saatavana on myös kaikki asut sisältävä paketti – tarkista aiemmat ostot ennen tämän ostamista. Asut eivät vaikuta pelin pelaamiseen. Vaihda asua Status-näytön Personal-osan Suitcase-kohdassa.