Resident Evil 0 -asupaketti 1
Tämä paketti sisältää Rebeccan cheerleader-asun Resident Evil: Deadly Silence -pelistä ja Wolf Force -laina-asun Billylle. Huom: Saatavana on myös kaikki asut sisältävä paketti – tarkista aiemmat ostot ennen tämän ostamista. Asut eivät vaikuta pelin pelaamiseen. Vaihda asua Status-näytön Personal-osan Suitcase-kohdassa.