Renegade Pack
Päästä sisäinen kapinallisesi vapaaksi tässä ladattavassa sisältöpaketissa. Mukana kaksi uutta autoa, joista toisessa on tyylikäs ulkonäkö ja pienen urheiluauton ajettavuus ja toisessa 50-luvun hot rodin viritetty moottori. Pue Vito kahteen uuteen asianmukaiseen asuun: nahkatakkiin tai urheilutakkiin.