Remnant Resistance -pakkaus
Sisältää Remnant-puvun, joka antaa Laralle mahdollisuuden hoitaa haavojaan käyttämättä resursseja, Moon Shadow (Kuun varjo) -ulkoasun raskaalle pistoolille ja harvinaisen Bullet Resistance (Luodinkestävyys) -kortin, joka antaa Laralle lisäkestävyyttä laukauksia vastaan.