Redout - Space Exploration Pack
"Redout - avaruuden tutkimuspakkaus lisää kaksi uusinta kilpailukompleksia Redout-kokemukseesi. SRRL:n päämaja päätti tutkia uusia antigravitaatiokilpailun muotoja työntäen avaruusmatkailun rajoja aurinkokunnan äärille. Aloita kuusta. Täällä voit kokea avaruuden asutuksen juuret, maastonmuokkauksen epätoivoisten yritysten seuraukset, satelliittikommunikaatiomuodostelmat ja jättimäiset reaktorit, jotka luovat keinotekoisen ohuen ilmakehän. Siirry sitten ensimmäiseen salaiseen kompleksiin, Planetoidi AR219:ään. Salaisia AG-kilpailuja pidettiin täällä jo vuosia ennen SRRL:n sekaantumista salaperäisen Mughy1-organisaation piilottamana AR219-taivaankappaleella, kun järjetön, liiallinen kaivostoiminta rikkoi sen satelliitin. Avaruustutkimus lisää: - Uuden kuuympäristön, jossa on 5 rataa ja uusi pomorata. - Uuden P-AR219-ympäristön, jossa on 5 rataa ja uusi pomorata. - 25 uutta uratapahtumaa. - Uusi-Seelanti-, Formula- ja Smudge-ulkoasut kaikille aluksille! - 5 uutta ainutlaatuista väriä! Moninpeli Moninpeliaulassa vain isännän pitää omistaa DLC salliakseen kenen tahansa kilpailla uusilla radoilla!