Redout: Lightspeed Edition
Redout on silkkaa Anti painovoimaista Racing, kunnianosoitus klassinen arcade-ajopeli hirviöitä. Se on suunniteltu tinkimättömän, Nopea, kestävä ja miellyttävän ajokokemuksen konjakissa, huimaus, joka seisoo ytimessä. Valloita yksinpelikampanja, joka kattaa yli 100 tapahtumaa, 11 pelitilaa ja 35 kilparatoja. Avaa 7 racing tiimiä, 4 pakkanen paukkuu, aluksen päivityksiin ja 12 lisävoimia. Siirry sitten online-moninpeliä ja todistaa refleksisi sekä kylmäverisesti koko maailmaa vastaan, tai haastaa ystävän jaetun ruudun paikallista moninpeliä. Kelluntajärjestelmä ja ajo-mallit perustuvat fysiikka: Jokaisella vuorolla, ylämäessä, kova jarrutus, kiihdytys, kääntää ja kiertää radan sovelletaan ainutlaatuinen voimaa alus. Vastustajat ovat nopeita ja vaikeita. On valmis haastamaan auringon Redout Racing liitto?