Redout - Back to Earth Pack
"Redout - Takaisin Maahan -pakkaus tuo kaksi uutta kilpakompleksia Redout-kokemukseesi: Sequoia - Maassa selviytyneiden puiden vanhin koti. Se sijaitsee Kanadassa, entisen Albertan paikalla. Suuri ihmisten siirtokunta perustettiin tänne ja se on elänyt täysin eristäytyneenä yli 400 vuotta. Suurin osa selviytyneistä oli Navajojen jälkeläisiä ja siirtokunnan toinen enemmistö koostui skottisotilaiden prikaatista. Rotorua - Uuden-Seelannin autiomaa-alue, Maa. Se on surullisen kuuluisa Expedition Titan III:n hylystä, valtava hylky, joka tuhoutui kun luokan IV Colonizer -alus törmäsi planeetan pinnalle epäonnistuneen painovoimapotkun jälkeen. Alueella on runsaasti geotermistä toimintaa sekä erittäin kummallinen joukko kelluvia kiviä ja huomattavasti matalampi painovoima kuin muualla Maassa. Takaisin Earth Packiin: - Uusi Sequoia-ympäristö, jossa on 5 rataa ja uusi pomorata. - Uusi Rotorua-ympäristö, jossa on 5 rataa ja uusi pomorata. - 25 uutta uratapahtumaa. - WALKER-, VOID-, GRID- ja RANGER-ulkoasut kaikille aluksille! - 5 uutta ainutlaatuista väriä! Moninpeli Moninpeliaulassa vain isännän pitää omistaa DLC salliakseen kenen tahansa kilpailla uusilla radoilla!"