Red Orbs (300 000)
Saat 300 000 Red Orb -kuulaa, joilla voi ostaa esineitä Divinity Statue -patsaista. 300 000 Red Orb -kuulaa riittää kaikkien Blue ja Purple Orb -kuulien ostamiseen. Red Orb -kuulia jää tällöin yli 50 000 kappaletta muihin ostoksiin. (Niillä voi ostaa esimerkiksi runsaasti parannusesineitä.)