Red Hood -tarinapakkaus
BONUS SISÄLTÖ SAADAKSESI KAUSIKORITN; ÄLÄ OSTA JOS OMISTAT KAUSIKORTIN. Hanki Red Hood -tarinapakkaus ja julista yhden miehen sota pahamaineista Black Maskia vastaan. Nyt voit ensi kertaa Arkham-pelisarjan historiassa ryhtyä armottomaksi Punahupuksi ja ottaa oikeuden omiin käsiisi. Käytä hyödyksi hahmon erikoisliikkeitä ja laitteita sekä kykyä tulittaa molemmilla käsillä, kun jäljität pahamaineista rikollispomoa ja tuhoat hänen valtansa tyystin.