Red Happi Coat
Juhlista kesää tällä ilotulitusfestivaalin asulla! * Nämä tuotteet ilmestyvät lipastoosi, kun hyväksyt sen talosi edessä olevasta sinisestä tallelokerosta. * Asua vaihdetaan talossasi olevan peilin tai lipaston avulla.