Reap & Sow: Syksyn sisältöpakkaus
Reap & Sow: Syksyn sisältöpakkaus CATAN – konsoliversion Reap and Sow'n ensimmäinen virallinen kauden sisältöpakkaus sisältää kaiken, mitä tarvitset syksyisen tunnelman luomiseen CATAN – konsoliversion pelisessioihin. Tässä pakkauksessa koko CATAN-saari peittyy muun muassa kurpitsoilla ja linnunpelättimillä, ja jokainen laatta saa uuden ilmeen putoilevilla syksyisillä lehdillä, joita tuuli kuljettaa maisemien halki. Saaren lisäksi koko peli on nyt sadonkorjuun kauden mukaisessa ilmeessä.