Real Farm - Grünes Tal Map
Real Farmin maailma kasvaa! Sukella uuteen Grünes Talin karttaan. Uppoudu länsieurooppaistyyppiseen ympäristöön, jossa on reheviä metsiä, vehreitä kukkuloita ja kuvankauniita kyliä. Aloita Grünes Talissa upouudella Ebon Sports UV -ajoneuvolla ja valmistaudu uuteen seikkailuun! Suorita uusia töitä, käy uusissa sijainneissa ja liity farmariyhteisöön. Aloita matkasi valmiilta farmilta vapaassa tilassa tai aloita tyhjästä uratilassa. Kaikki on mahdollista Grünes Talissa!