Rayman 3 HD
Lähde fantastiselle ja huumoripitoiselle matkalle Raymanin ja Globoxin kanssa pelastamaan Crossroad of Dreams.Peliä on mestarillisesti parannettu HD-grafiikoilla ja -äänillä, ja Rayman 3 HD onkin lopullinen versio Rayman-klassikosta "Rayman 3 Hoodlum's Havoc".Se on pakollista pelattavaa kaikille Rayman-faneille sekä tasoseikkailupelien ystäville.Juokse, hypi ja lyö tiesi läpi pelin kahden ensimmäisen kentän, missä otat mittaa salaperäisistä Hoodlumeista ja heidän kätyreistään.