Ravva and the Cyclops Curse
Käytä kykyjäsi kutsua apureita Kyklooppien lordin päihittämiseen – 8-bittisellä retrotyylillä! Astu nuoren Ravvan kenkiin ja kutsu 4 ainutlaatuista apuria avuksesi kun yrität epätoivoisesti päihittää Kyklooppien lordin! Kun Ravvan äidin kutsujan voimat yhtäkkiä katoavat ja hän joutuu kamalan kirouksen uhriksi, tulee äidin pelastamisesta ja maan rauhan palauttamisesta Ravvan vaarallinen tehtävä. Seikkaile synkissä metsissä, joutomailla ja pelottavien linnojen saleissa, käytä kutsumiesi kätyreitten epätavallisia kykyjä ja selviydy esteitä heidän taikojensa avulla. Kyklooppi-lordin armottomat apurit yrittävät pysäyttää Ravvan jokaisessa käänteessä, mutta älyllä ja peräänantamattomuudella hän selviää tehtävästään! 8-bittisten tasohyppelyiden inspiroima Ravva and the Cyclops Curse yhdistää nokkelan tasosuunnittelun eloisaan pikselitaiteeseen ja tarkkaan ohjaustaitoon. Näin tehdään kunniaa genren klassikoille samalla, kun pelaajille tarjotaan uusi ja tuore pelikokemus. Hurmaavat hahmot, sulava animaatio ja aivonystyröitä kutkuttavat pulmat täyttävät 10 haastavaa tasoa Kyklooppien lordin linnassa. Löydä tehosteita, pisteitä ja salaisuuksia, jotka on piilotettu matkasi varrelle!