Ravenswatch - Fairytales Skin Pack
Olipa kerran, ennen korruptoivaa Painajaista, tarujen ja legendojen sankareita. Pukeudu heidän näyttäviin asuihinsa, jotka ovat peräisin iloisemmilta ajoilta. Sisältää erikoisasun Scarletille, Beowulfille, Lumikuningattarelle ja Pillipiiparille. Saatavana sankarinvalintavalikosta.