Rajoitettu Rare-asukokoelma
Kokoelma rajoitettuja ensimmäisen päivän mestariasuja, joiden mukana tulee Battletoads, Perfect Dark, Rare-logo ja moderni Killer Instinct. Liputa sydäntäsi lähinnä olevan sarjan puolesta. Kinect Sports Rivals: SINÄ vastaan maailma! - 24 miesten ja 24 naisten asua. - Neljä mallistoa kattavat kaikki urheilulajit. Tämä kokoelma sisältää seuraavat esineet: - Rare-asupaketti - Battletoads-asupaketti - Perfect Dark -asupaketti - Killer Instinct -asupaketti Osa näistä asuista on ollut aiemmin saatavilla Kinect Sports Rivals -ennakkotilauksen tai kilpailutarjouksen yhteydessä. Jos hankit yhden näistä silloin, se löytyy jo pelin pukuhuoneesta.