Rainbow Billy: The Curse of the Leviathan
SANKAREITA ON KAIKISSA VÄREISSÄ. Rainbow Billy: The Curse of the Leviathan on ihana olentojen nappaamiseen keskittyvä 2,5-ulotteinen seikkailupulmatasohyppely, jossa on roolipelielementtejä. Se on perheille sopiva ja helposti pelattava seikkailu, jossa on pelastettava eriskummalliset olennot palauttamalla väri aiemmin tuntemaasi maailmaan! Rainbow Billy kertoo universaalin kasvutarinan siitä, miten maailman muutoksia voi käsitellä ja miten voimme hyväksyä itsemme ja muut ympärillämme! Joskus maailman muuttaminen vaatii vain keskustelua, empatiaa ja uuden näkökulman. TUTKI IHMEELLISTÄ MAAILMAA! Tutki salaisten saarten synkkiä luolia ja myrskyisten merien piilopoukamia eloisassa maailmassa, joka on täynnä aarteita, kaloja (koska jokaisessa mahtavassa pelissä on kalastusminipeli!), ystävyyttä ja… vaaroja! RATKAISE YMPÄRISTÖPULMIA! Kukin maailma on täynnä älykkäitä haasteita ja salaisuuksia, jotka avaavat uusia alueita tutkittavaksi! YSTÄVYSTY UTELIAIDEN OLENTOJEN KANSSA! Tapaa yli 60 kummallista, rakastettavaa olentoja ja auta heitä selvittämään ongelmiaan väkivallattomissa kohtaamisissa! Kerää oma ainutkertainen tiimi pelastamaan päivä! VÄRITÄ MAAILMA! Palauta väri mustavalkoiseen maailmaan ja auta ystäviäsi löytämään rohkeutta olla oma itsensä tarinassa, joka kertoo empatiasta ja kasvusta.