Rainbow Batman paketti
Hetkessä, Batmanista tulee sateenkaarimaisen upeasti toiminnallinen. Tavallisilla Bat-vekottimilla aseistettuna, Rainbow Batman asu on niin kirkas että sitä voi käyttää saapuvien lasersäteiden kääntämiseen! Rainbow Raider on pahuuteen kääntynyt taiteilija, joka ohjaa kirkkaasti säteilevää valoa silmistään tuottaen vakavia vaurioita sankareille jotka sotkeentuvat hänen toimiinsa. Yhdessä nämä kaksi värikästä hahmoa toimittavat kaleidoskooppista kaaosta LEGO Batman 3:n maailmaan!