Railway Empire - Northern Europe
Railway Empire suuntaa uusimmassa lisäosassaan Pohjois-Eurooppaan. Avusta Ruotsin valtiopäiviä ja rakenna kansallinen rautatie jatkaaksesi maan kaukaisiin kolkkiin ulottuvaa teollistumista niiden järvien ja mutkittelevien jokien varsille, joiden vesiä pitkin rahtialukset kuljettivat aiemmin tavaroita ja tarvikkeita Pohjois-Euroopan asukkaille.