Railway Empire - Japan
Japani 1872: Meiji-vallan palauttamisen jälkeen nousevan auringon maa siirtyy lupaavaan teollistumisen ja taloudellisen muutoksen aikakauteen. Japanin pitkäaikainen kunnianhimo kehittää oma moderni maanlaajuinen rautatieverkosto muuttuu todellisuudeksi. Aikaisempien feodaalialueiden ihmiset haluavat matkustaa kasvaviin metropoleihin. Railway Empire – Japan -pelissä voit käyttää kaukokatseisuutta, suunnittelua ja älykästä strategiaa muodostaaksesi rautatieverkon, joka mahdollistaa tämän suuren työmatkaliikenteen. Priorisoitko kaivatun matkustajaliikenteen vai pidätkö ensisijaisena tavaroiden kuljettamista? Mieti tarkkaan ja punnitse tuottoa suhteessa matkustajien tyytyväisyyteen.