Railway Empire - France
Keisari Napoleon III:n maastakarkoituksen aikoihin Ranskan monarkia oli kaatunut jo toisen kerran ja Kolmas valtakunta oli alkanut. Railway Empire – France DLC -pelissä sinä päätät maasi teollisesta tulevaisuudesta. Valitse puolesi joko sotilaskenraalin rinnalla ja vahvista Ranskan rajoja uutta sotaa odottaessa tai auta valtionyhtiöministeriä rakentamaan maan infrastruktuuria uudelleen ja aloittamaan kiistanalaisen uuden Eiffelin torni -projektin.