Rahaa haaskalinnuille Osa 3: Vielä kerran tunteella
Rahaa haaskalinnuille -sisällön kolmannessa ja viimeisessä osassa matka päättyy suosiota keränneeseen kohteeseen. Murtaudu mahtavan linnoituksen muurien sisälle nokkeluuden ja viekkauden avulla, toteuta Hectorin mieletön suunnitelma ja ota selvää, pitääkö Rosie sanansa vai onko hänellä vielä ässä hihassaan.