Rahaa haaskalinnuille Osa 2: Viisi askelta edellä
Rahaa haaskalinnuille -sisällön toisessa osassa ryhmä palaa Louisianaan haastamaan DeVitt-perheen uusimman jäsenen. Tutki suisto-osavaltion uutta kohdetta, lyö hynttyyt yhteen jälleen Isabellen kanssa uusia voodoometkuja varten ja kohtaa veroisesi vastustaja.