RAGE 2: 2500 RAGE Coins
Osta 2 500 RAGE-kolikkoa, pelissä käytettävää valuuttaa, jolla voi ostaa RAGE 2:ssa kosmeettisia esineitä, varusteita ja muuta uutta sisältöä. Käy katsomassa valikoima RAGE 2:n pelin sisäisessä kaupassa.