RAGE 2: 1100 RAGE Coins (PC)
Osta 1 100 RAGE-kolikkoa, pelissä käytettävää valuuttaa, jolla voi ostaa RAGE 2:ssa kosmeettisia esineitä, varusteita ja muuta uutta sisältöä. Käy katsomassa valikoima RAGE 2:n pelin sisäisessä kaupassa.