Racing Heroes Car Pack
Laajenna autotalliasi toisella Season 2 -sisällöllä! Raven: Tämä harvinainen 80-luvun amerikkalainen muskeliauto silppuaa vastustajat raa’alla voimallaan! Stellar: Legendaarinen ralliohjus on kotonaan niin mutkikkaalla soralla kuin asfaltilla. Speedie: Tämä pieni ja pippurinen auto on kokoaan kovempi, älyttäen aina vastustajansa! Tämä sisältöpaketti kuuluu myös Season Pass 2:een.