RABBIDS INVASION – PACK 5
Nauti lasten hittianimaatiosarjasta upouudella tavalla! Voit katsoa ja pelata Rabbidsien kanssa kolmessa interaktiivisessa jaksossa: "SLIPERY AND SOAPY", "RABBID TEST N° 98001-C: THE MIRROR" and "RABBIDS WITH FLEAS". Liiku ja kisaa perheesi ja ystäviesi kanssa hullunhauskoissa haasteissa, kuten Soap Rush, Paper Jumper, Object Hunt ja niin edelleen...