RABBIDS INVASION – BONUSJAKSO
Nauti lasten suositusta animaatiosarjasta upouudella tavalla! Lataa ilmainen jakso, RADIO RABBID, ja jatka uusien hulvattomien haasteiden pelaamista! Tämä sisältö on saatavilla vain pelin oston yhteydessä.