RABBIDS INVASION – 2. KAUDEN PAKETTI
Nauti lasten hittianimaatiosarjasta upouudella tavalla! Voit katsoa ja pelata Rabbidsien kanssa kolmessa interaktiivisessa jaksossa: "SUPER RABBID", "MOO RABBIDS" ja "STOP! NO MORE!". Liiku ja kisaa perheesi ja ystäviesi kanssa hullunhauskoissa haasteissa, kuten Road Rush, Zombie Dance, Cone out Loud, Object Hunt ja niin edelleen...