Quiplash 2 InterLASHional: The Say Anything Party Game!
“Sano mitä tahansa” -seurapeli kansainvälistyy! Koko Quiplash 2, -pelin ratkiriemukas sisältö on nyt saatavana ranskaksi, italiaksi, saksaksi ja espanjaksi! 100 UUTTA vihjettä ranskaksi! 100 UUTTA vihjettä italiaksi! 100 UUTTA vihjettä saksaksi! 100 UUTTA vihjettä espanjaksi! Samat MÄLSÄT VANHAT englanninkieliset vihjeet! Kaikki samassa viisikielisessä QUINTILINGUAL Quiplash-pelissä! Osta Quiplash 2 InterLASHional jo tänään ja vie seuraava peli kansainväliselle tasolle, sillä järjettömyys on kansainvälinen kieli. *Huom! Pelin englanninkielinen sisältö on sama kuin Quiplash 2-pelissä joka sisältyy Jackbox Party Pack 3 -pelipakettiin. *Huom! Tämä peli on ainoastaan paikallinen monipelaajapeli.